Tuesday, May 02, 2006

Mannen med järnmasken.

Lustigt det här med bloggar egentligen. Nån stans har man en ambition eller vilja att få ut nåt av det man funderar på. Min grundtanke var att ha en ventil för sånt som snurrar runt. Saker jag observerar och intresseras över. Nånstans på vägen har dock fokus ändrats och nu är det mest vardagligt svammel som kommer på pränt. Dessutom har det blivit nischat i en riktning. Jag märker hur det allt för oftast är samma saker som kommer fram. Märkligt det här, jag har klivit in i en roll och spelar den fullt ut, blogg-Fabbe, det är ju såklart samma person och samma åsikter, men nånstans finns ett filter för vad som kommer ut. Nån stans vore det skönt att få fram alla aspekter på pränt utan självcensur. Men frågan är om det är är rätt forum. Jag vet faktiskt inte.

1 comment:

Anonymous said...

Du kanske ska sluta läsa min blogg, den är så jäklit full av nonsens och struntprat att det kanske tar ner dig!

Å du, jag tror du har rätt om huset jag bor i.