Tuesday, May 16, 2006

3 its a magic number

Idag har har jag haft hysteriskt mycket att göra och jag är tokvarvad som en nyladdad energizerbunny. jag går verkligen på högvarv och känner hur det rusar i magen på samma sätt som när man åker berg-och-dalbana. När stressen är som värst och jag har som mest att göra är det ganska skönt att få en sekunds andhämtning. Jag sitter inte enbart och svarar utan ringer även upp folk och tänk va avslappnande den lilla genialiska väntelåten som 3 har när man ringer deras kunder. Normalt skulle jag säkert reta upp mig på den men som jag är idag är det en oas i kaoset.

1 comment:

Anonymous said...

Jag kan bara föreställa mig hur du lutar dig tillbaka, slänger upp benen på skrivbordet och nynnar till den dära jofla musiken *ha haa*

Bra att du tar tillfällen i akt.