Monday, May 15, 2006

H v d v r k revisited

Det har inte blivit mycket bloggande idag. Det har varit vansinnigt mycket att göra, som det faktiskt har varit en ganska lång tid nu. Det har både sina för och nackdelar. Fördelarna är att dagarna går fortare och tristessen inte hinner sätta fart. Nackdelarna är ju såklart många fler, man blir stressad och trött, man måste jobba, man hinner inte sörfa och blogga osv osv.

Som idag, jag har just lagt mina bästa timmar det här dygnet på att slava bort på ett kontor och när jag kommer hem är jag astrött med en huvudvärk som gör mig illamående. Jag kommer tömma kattlådan, göra matlåda och sen bara krasha på sängen för att inte orka göra nåt, och nej, kattlådan och matlådan är inte samma sak, jag är ju ingen hund för bövelen.

Jag ska hinna få upp en recension av Ice Age II snart och även en liten berättelse om gårdagens cykeläventyr i `Nam.

4 comments:

Anonymous said...

Jag hoppas att huvudvärken släppt något, så att du får någon vettig sömn.

Ser fram emot recension och berättelsen!

Fabbe said...

ja nu är den borta, tänk va lätt det går över när man kommer hem från jobbet. Men nu är det softa framför tv som gäller.

Chris said...

vet du baby, igår kom jag på, shit, jag har inte hälsat på hos fabbe på ett tag. glädje att se dig i listan imorse. hoppas allt väl, det där vädret är en gåta.

löve.

Fabbe said...

Kan även säga att det vädret vi har här är en gåta, soligt och fint men kallt som en vintereftermiddag.

Härligt att få besök från yrvädret christina också, det var ett tag sen.