Tuesday, May 02, 2006

WhaleCastleMassWeekend

Helgen var riktigt soft, hade svärmorsan på besök och det gick riktigt bra. Brukar bli lite hämmande att ha nån ur den äldre generationen i hemmet så länge. Man kan liksom inte vara fullt så naturlig som man egentligen vill. Måste tänka på hur man beter sig, det är fan så jobbigt i vanliga fall och blir dubbelt upp vid dom här tillfällena. Hur som helst blev det en mycket angenäm upplevelse att komma hem i fredags till doften av nybakade bullar. En helg kan nog inte börja mycke bättre, satans så skönt. Tack för bullarna Fru C! Efter det gick helgen som på räls, hade besök på valborg och hade mycket trevlig kväll. Synd bara att helger måste ta slut och arbete måste ta vid. Det kommer även komma en filmrecension va det lider men den kommer inte än. Det jag kan säga som en liten teaser är att jag blev positivit överaskad.

2 comments:

Anonymous said...

Morsor å svärmorsor är min akilleshäl. De finns inga andra typer av människor som med enorm lätthet kan reta gallfeber på mig.

Men naturligtvis finns det många goda sidor med dessa underbara kvinnor, däribland deras supergoda bullar och mat!

Anonymous said...

Vicken lyxhustru du har!

Nu var jag ju aldrig gift, så jag bakade aldrig nåra bullar.

Men katten... vi jobbar grannar å vi bor grannar. Världen e allt bra liten.