Thursday, May 11, 2006

Efter-jobbet-träning

Idag var jag ute på en hård milrunda i skogen på hojjen, det märks att man är ur form, minsta uppförsbacke suger hårt i benen och flåset tar snart slut. Men det är så skönt att man är ute igen. Känslan och lusten försvann nånstans i juli förra året. Men nu är den tillbaka.

Igår var jag även ute och powerwalkade i rasande fart, det blev runt 7 km i nästan-springa-tempo.

Fan jag tar mig helt enkelt, det kan bli fason på Fat Bastard ändå. Det måste det bli om det ska bli nåt ordentligt av MTB-Vättern i juni.

5 comments:

Anonymous said...

Wow, du är ju hur duktig som helst. Faen den som ger sig!

Har du gjort MTB-Vättern förrut?

Fabbe said...

Japp, första gången var 02 sen blev det 04 och 05, men förra året bröt jag dessvärre med två mil kvar när jag fick punka och reservslangen inte var kompatibel med pumpen. Det var som fan när det dessutom kändes riktigt riktigt bra.

AA said...
This comment has been removed by a blog administrator.
AA said...

känslan och lusten försvann ungefär i samma veva som du blev snuvad på en hårdkörning i skogen och istället fick en stor flaska strongbow i näven någonstans i tanto va?

Fabbe said...

Ha haha, nja den försvann faktiskt när det blev mer krav och måsten än lustfyllt