Wednesday, May 17, 2006

Träningsvärk i käkarna

Dra åt helvete, fuck me sideways osv, jävla fan vilket dag alltså!!! Helt otroligt, kan man ha så här mycket att göra. Jag har inte haft en lugn stund sen jag bloggade Ice Age i morse. Jag har aldrig varit så här slut som idag, jag har till och med träningsvärk i käkarna!!!!! What the fuck liksom, ska det va så? Har man snackat mycket då? Jag säger det igen, T R Ä N I N G S V Ä R K I K Ä K A R N A... jag pallar inte mer nu, ska hem och ligga fosterställning framför Champions Leauge finalen

4 comments:

Matt said...

Jag har tappat rösten en gång för att jag pratat för mycket i telefon.

Fabbe said...

visst är det härligt, då känner man att man jobbat för mycket på nåt sätt

Anonymous said...

Åh, jag hoppas verkligen du får din ledighet snart.

Själv kommer jag krypa ihop i soffan med fast kram om stor chipspåse och titta på semifinalen i Eurovision Song Contest.

Fabbe said...

Jag ska nog jobba över ikväll för alla gör inte sitt här när det verkligen drar på, så tack för det telia