Thursday, April 20, 2006

Udda kunder

Jag kan inte låta bli att tjata om min kunder idag, ha överseende men är det inte märkligt hur vissa kunder beter sig. Det har hänt flera gånger nu dom senaste dagarna att vuxna män avslutar med att kalla mig gubben, säger saker som – kan du ta bort räntan är du gullig! Vafan är det för sätt, pratar man så? En sak om frugan pratar så men inte män till män, om det är inte är såna män, och framförallt inte när man ringer en kundtjänst om sina privatlån? Jag tycker det är märkligt.

6 comments:

Anonymous said...

Jag tycker det låter nedlåtande.

Fabbe said...

Jag tycker det låter förvirrat och märkligt, men du har rätt iof

Anonymous said...

Har aldrig hört talas om detta fenomen, kollade med mina manliga kollegor här på it-supporten, men de bara garvade.

Anonymous said...

En kollega till mig fick för en stund sedan en skum fråga från kund. Kunden frågade om min kollega visste vilket slags magnetfält det var som omgav deras dator (alltid DELL)... hur fanken svarar man på den frågan??

Fabbe said...

Som sagt, kunder är speciella och märkliga

Anonymous said...

...och otroligt jävla korkade...