Monday, April 03, 2006

Bio ikväll



Ikväll är det dags igen, men inte den filmen vi ville se, München, den går på konstiga platser på konstiga tider.

Det är märkligt att alla filmer SF erbjuder enbart går ute i obygden på udda tider. Det är bara skräp dom visar på Sergel vad det verkar. Typ en prinsessas dagbok 2 och diverse skräpskräck.

Ikväll blir det den av Kunken och Taikon hyllade filmen om Jonny Cash. Inte för att vare sig Mange eller jag är speciellt lockade, utan för att det inte finns nåt annat just i denna stund inne i stan.

Jag är inte så förtjust i romantiserade filmade biografier, men jag kan ha fel, jag kanske gillar den. Sen är inte heller direkt nån fan av Reese "underkäken" Witherspoon heller.

1 comment:

Anonymous said...

du hade en härlig tolkning *s*

ja, både jag själv och mina kära kollegor håller oupphörligen på att förvåna mig.