Thursday, April 20, 2006

Kundjävlar

Vilken vecka, det är helt hysteriskt va det är mycket att göra på jobbet. Det ringer hela tiden, igår hade jag över 140 samtal, idag har det tack och lov varit lite färre. Det har dock varit mycket jobbigare kunder. Jag har blivit utskälld efter noter flera gånger utan att det varit mitt fel. Sköter inte kunderna sig får dom ta konsekvenserna, men no no no, inte då. Det är mitt fel och jag ska allt få veta hur jävla dum i huvet jag är osv osv. Man sitter och bara ler och säger snälla saker när man i själva verket vill slita huvet av dom och trycka ner en handgranat i halsen. Satan va förbannad man blir. Mina sympatier går ut till Christina som uppenbarligen sitter i liknande situation. Fy fan va less man blir såna här dagar

1 comment:

Anonymous said...

Jösses... 140 samtal. Stackars dig som får ta shitten...

När jag arbetade på McAfee's callcenter i Belfast fick vi gå en kurs i "anger management". Himla nyttig utbildning som hjälpt mig i många fall.

I övrigt är vissa av mina kollegor av idag hur impade som helst, för hur kall jag är då jag hanterar arga kunder som spyr galla. Det går in genom ena örat och ut genom det andra, och jag bara fortsätter samtala med min ytterst trevliga ton.

Jag kan meddela att det driver kunden till ett ännu större ursinne *heh*