Saturday, April 08, 2006

The battle of wounded knee

Jag sitter och kollar på payback, en ganska töntig film med Mel Gibson, jag har så jävla ont i knät idag att jag haltar som en 80 åring, inte kul alls, inte kul när man vet att det inte är det lättaste att göra nåt åt. Men jag uthärdar smärtan även om det inte är direkt kul, men snart är cykelsäsongen här, man riktigt känner lukten av skogen och grusvägarna. Då kommer knäproblemen inte utgöra nåt hinder.

Snart är det läggdags innan det är läge att gå upp och ta den där jävla morgonpromenaden vare sig jag vill eller ej, oavsett om det känns som nån trycker in en kniv rakt under knäskålen för varje steg jag tar. So, där är läget nu...

2 comments:

Anonymous said...

Låter som att du borde låta farbror doktorn titta på knäet...

Anonymous said...

Det var väldigt tråkigt att höra... Du är otroligt duktig och har gått ner en del i vikt och träning kan säkerligen hjälpa.