Friday, April 07, 2006

Kvällssvammel

Sitter här med lappen i knät och har Fyran på där dom visar vädret. Frugan ligger och sover i sovrummet och djuret stryker runt i jakt på nåt att käka. Det är fan va trött jag är trots att jag inte gjort nåt av värde idag. Jag kom sent till jobbet och gick sen och tränade, vilket är jävligt svennigt, dvs att träna på lunchen, eller hur Ted! Eftermiddan ägnades åt att spela spelet jag la upp länken på, har nästan fixat alla gröna banor vid det här laget, men svårt är det. Speciellt irriterande är det när man kör fast.

Det är snart lägge att logga ur och sen somna. Snacka om onödigt svamlande, jag kanske börjar göra skäl för bloggtiteln nu.

Det är inte bara jag som tydligen får köpa nya leksaker. Mange har fått grönt flagg hemifrån att köpa ny tv, så då vet vi vad nästa veckans projekt är. Gå igenom varenda hifiaffär efter den perfekta plasman efter budgeten. Livet kunde vara sämre.

No comments: