Wednesday, November 01, 2006

Jaha, så var det här året slut.

Så ja, nu är det här året slut då. Jävla snöhelvete, jag hatar det, jag hatar det djupt och innerligt. Vintern är ett gissel som enbart kan tilltala masochister och deprimerade som får en möjlighet att gömma sig. Det är kallt, det är mörkt, det är blåsigt, det är fult ute, man fryser, man halkar runt. Det finns fan inget bra med det alls. INGET!

Annars var jag kung och geni igår som satte på vintersulorna på bilen innan helvetet brakade loss. Det hade varit kul att åka med blankslitna lågprofildäck i det här vädret annars. Mina Bridestone duger inte till mycket numera och det är läge att byta nästa sommar. En fin konstnad bara det som kommer bli kul i vår.

Nej nu jävlar går vi i ide och sovar fram till 1 April. Va ska vi med vinter till, seriöst. Jag förbannar våra förfäder som tyckte det var en bra idé att bosätta sig i den här klimatvidriga delen av världen.

4 comments:

Anonymous said...

Hear, hear! Kyla, mörker och snö för inte mycket gott med sig. Sant. Samlag utomhus blir oftast oangenämt. I det här läget är det tur att spriten finns att tillgå. Ett enkelt och billigt sätt att fördriva tiden och samtidigt bedöva sina sinnen och dra tankarna från mörker och ondska.

Anonymous said...

Ha ha haa Damn! Du e sån där som lätt skulle sätta krokben för en sån som mig om våra vägar skulle korsas där ute i snöovädret!

Jag nynnade fanken på White Christmas på vägen hem idag ;-p

Chris said...

feel 4 u honey. jag upplever samma ikväll.

Fabbe said...

Va ska man säga idag då, jag bloggar om gårdagen istället. Det här är bara för jävla patetiskt kamrater.