Monday, November 13, 2006

Väggen

oh my fucking god vilken lunchkoma jag hamnade i då. Efter en god röd curry på sawadee är jag helt klubbad, ge mig en minut i stillhet och jag sover, utan pardon. Det är inte kul när det är en hel drös timmar kvar och ingen sömn i närheten. Va gör man, ska man gå på handikapptoan en sväng och lägga sig och sova. Nja för hårt. Hitta nåt vilrum eller nåt? Tror inte vi har nåt, damn, det är bara att sitta här och försöka vara vaken. Suck. Fan va segt det här kommer gå nu.

6 comments:

Matt said...

vi har ett vilorum men det är det ingen som vågar använda.

Fabbe said...

Vad har ni det då till? Lovlkande på firmafesterna?

Matt said...

Nej det gör vi i källaren.

Fabbe said...

Helt rätt, det är ballare

Anonymous said...

Jag har faktiskt varit fräck nog att använda vilorummet som vi har. Där står en massagefåtölj som man kan sjunka in i, ange en ganska låg och behaglig nivå av massage och sedan koppla bort i en sisådär 20 minuter.

Fabbe said...

Fan va härligt, det skulle ja med vilja göra. När jag jobbade på riksdagen hade vi vilorum som jag nyttjade i lågperidorna. Bara på med sökaren och sen somna bort tills nån ville nåt eller när man vaknade