Thursday, November 16, 2006

Tredje gradens brännskada.

Fucking jävla kuk hell va jag har ont i mitt vänstra fuck-you finger då. Jag var i fiket och hämtade ett glas vatten och på nåt mindre smart sätt lyckades jag bränna upp hela jävla fucking fingertoppen på en glödhet spotlight som så käckt lyser upp bänkarna. Så nu sitter jag här enhänt och med fingret i ett vattenglas. Jag lovar det ser jävligt macho ut. Jag känner mig som James Bond faktiskt.... Jag har inget fingeravtryck och det blev en fin lite gropp som nu efter en stund börjat bli en blåsa. Satan va det bränner...

2 comments:

Anonymous said...

*s*
På ditt fuck-you-finger?? Man skulle nästan kunna tro att du & min kusin arbetat på samma dagis...

Fabbe said...

ja fuck-you-fingret, eller långfingret på svenska:) Dagis ja, jo det här känns nog som ett dagis trots allt, fullt av allsköns idioter som skulle behöva omhändertas.