Thursday, November 09, 2006

Tja...

Idag har jag haft galet lite att göra, har bara rullat tummarna under eftermiddan. Hur kul är det, då kan man lika gärna gå hem och få betalt anser jag. Hur som haver så är det äntligen slut med den här dan, hem till nästa jobb, lite mer krävande men även duktigt mycker mer givande.

Vi ska göra en omflyttning här på Sunkföretag AB, självklart har jag blivit bortflyttad så jag får sitta med ryggen ut mot korridoren. Dom hade lika gärna kunna säga att jag skulle sitta med arslet bart och gå klädd som Kalle Anka, ful gay sjömansjacka och inget mer. Förnedringen är total. Jag är iof inte förvånad, ska försöka lobba det här i morn, för det suger. Hur fan ska jag kunna slösörfa och blogga om jag har chefen stirrandes in i min skärm på två meters håll!!!

2 comments:

Babushka said...

Oh nooo, vilket öde! Jag hade aldrig aldrig aldrig stått ut med att ha chefen loendes i nacken.

NEVER.

Fabbe said...

Nej fan heller, jag tänker inte köpa det heller, ska protestera som satan för att slippa det. Sen skulle jag hellre vilja ha ett jobb för vuxna människor än det här apgörat jag håller på med idag, men det är en annan story jag gärna berättar dagligen:)