Monday, December 04, 2006

Obi-Wan Kenobi

Det finns en sak som gnager mig varenda vaken stund. Det äter min energi och mitt fokus och gör mig galen. Jag sitter alltså här och svara i telefon och hjälper idioter att betala sina räkningar. Jag sitter och gör det och är ruskigt överkvalificerad. Jag gör det fast jag hatar varenda sekund av det. Jag gör det och jag antar att det märks bland dom jag jobbar med. Jag gör det här istället för det jag borde göra för att jag måste dra in pengar och för att jag inte ska förgås. Det finns såklart inga direkta ursäkter till varför jag sitter här och blir bitter när jag borde göra något åt saken, men jag vet fan inte hur eller vad jag ska vända mig för att ta mig ur det här hålet av kvicksand jag fastnat i.

Help me Obi-wan Kenobi, your my only hope.

5 comments:

Chris said...

åh baby. jag önskar verkligen att det fanns ett recept men det gör det inte. inget enkelt. ta dig därifrån innan du blir bitter. på riktigt alltså. studera? (studera klart?) sök annat jobb, lyft! banking är inget för hjärnor.. nej, så är det.

Fabbe said...

Nej verkligen inte. Banker är för kloner, för får, för människor som inte tänker utan gör. Det är för folk som trivs med fyrkanter och koppel och nån som drar i det. Jag är ingen sån och mår inte bra i sån miljö.

Ja jag ska, ska ska ska ska ta mig härifrån. Fan vet bara hur

Nini said...

Tills du hittat nåt annat kan du ju få betala mina räkningar! Du kan ta nån annan jeppes konto åsså bara kasta in mina räkningar där, Nemi Problemi!! =D

Fabbe said...

Ja för satan skicka hit skiten, jag tar dom på en gång, lite kul ska man väl få ha, eller vill du ha ett lån utan återbatlningstid, räntefritt:)

Nini said...

Ja men ja tack!!! Please!

Kan vi ta....hmmm...*räknar*...tja
....släng hit 10 millar =)