Monday, December 11, 2006

Kundjävlar

Va i helvete, ja blir så förbannad trött på vissa personer, vi kan kalla dom kunder i brist på starkare mer korrekt ord, idioter ligger iof nära till hands, men det känns som en förolämpning till mot idioterna. Varför kan inte vissa bara säga vad dom vill, få svar av mig och sen lägga på? Varför måste vissa bara prata, prata, prata och prata. Dom slutar aldrig. Jag får en god lust att be dom hålla käften och bara lägga på. Att det ska va så svårt att inse att jag inte är intresserad av vädret i Skåne, vad dom ska låna pengarna till eller hur deras barn mår. Säg det ni vill, gör det fort, minimalt med information och Bastarden blir lycklig, och en lycklig bastard är en glad och trevlig Bastard, ok!

9 comments:

Nini said...

Ja men jaaaaaa!! Eller så här: Varför i helvete kan inte folk, om dom nu hittar till vår hemsida, LÄSA VAD VI GÖR HÄR?? Ge fan i att ringa till mig med era imbecilla frågor. Hört talas om GOOGLE FÖR I HELVETE!? Jävla mongoarslen =/

Fabbe said...

Det heter inte mongoarslen, det heter Downs-syndromarslen:) Men visst, dom kan fan tänka först innan dom ringer, och framförallt förbereda sig lite.

Nini said...

Ja åsså kan dom ju göra sig själva en tjänst å ge fan i att störa mig på måndagar!!

Fabbe said...

ja dom kan fan skita i att störa mig i mitt bloggande överhuvudtaget, skulle jag tom vilja säga.

Nini said...

Word! Jag kan ju inte ens blogga hemifrån så jag måste ju göra det på jobbet!!

*suck*

Folk är idioter!!

Fabbe said...

ja exakt, jag har inte tid att blogga hemifrån, jag MÅSTE blogga från jobbet, och så ringer dom asen och stör, skärpning där:)

Nini said...

Förjävligt!!

Du får hänga ut dom i bloggen =)

Fabbe said...

Ja fan det ska jag göra, iof tror jag inte dom här förvirrade jävla pensionärerna (ja det är oftast såna), läser bloggen, men det kan ju vara värt ett försök

Nini said...

Om inte annat så är det hemskans underhållande för oss andra =)

Åh. Gud. Jag. Har. Verkligen. Inget. Att. Göra!

*tar sikte på halspulsådern med brevkniven*