Tuesday, December 19, 2006

Dagens ingentinginlägg

Det känns som om det är nära jul nu på flera sätt. Ett verkar vara att det bloggas mindre. Det blir färre och färre uppdateringar på dom jag brukar frekventera:) Själv är jag för trött och slut för att hitta på nåt skoj eller irriterande för den delen heller.

Det är stora intriger på jobbet och det är kul som satan. Alltid härligt med lite kaos när man inte själv är inblandad. Det rör om lite i den annars så trista grytan.

Nu ser jag föresten att den förbannade vintern är här igen. Snöhelvetet har dykt upp. Så var det med dom förhoppningarna om en grön jul i år. ...

6 comments:

Anonymous said...

Japp. Snön kom men är borta. Skönt. Har lite julklappar kvar. Och lite julmat. Och gran. Och fan vet allt.

Nä, nu stökar vi över den här skiten så att vi kan få sommar snart. För det är ju det vi vill ha.

Fabbe said...

Vargen, ja för satan så länge man själv inte är inblandad är det vansinnigt underhållande och stimulerande.

Fredo, ja den försvann snabbt. Jag håller med, bort med skiten snabbt och sen kör vi järnet mot sommaren.

Nini said...

Fatta paniken när det är barmark när jag går å lägger mig kl 15:00 och sen är det VINTER när jag vaknar 3 timmar senare?!

Fick mig att vilja fortsätta sova ett tag till... typ till April =/

Fabbe said...

Ja men vafan, varför kan inte vi gå i ide som björnjävlarna, fatta hur skönt det vore, svulla som fan på hösten och bli fet och go och sen vakna upp till våren i form och utvilad.

Nini said...

Jag gillar den tanken! Count me in!!

Fabbe said...

ja men titta här var ju mitt inlägg jag trodde jag skrivit i din blogg, snacka om förvirra snubbde.