Friday, December 08, 2006

Christer oh Christer, dags att packa och åka hem nu.

Alltså, är det inte för jävla kul att Fuglesang blev stoppad fem jävla minuter innan starten. Dom säger att molnen var för låga!? Fan jag är övertygad om att NASA bara jävlas med den tokige svensken. Dom har aldrig haft för avsikt att låta honom komma iväg. Fan det här är så jävla kul att helgen är räddad. Det här är roligare än Borat. Jag kan inte sluta skratta, jag satt i morse på bussen till jobbet och undrade om han verkligen kom iväg, nånstans kände jag ändå att det inte skulle bli så... Att man skulle få rätt...

Han måste vara rätt frustrerad vid det här laget. Jag vet inte hur många gånger det är nu som hans uppskjutning blivit... uppskjuten:) Måste ändå beundra hans målmedvetenhet. Men nu börjar det bli dags att nån tar ett snack med honom

- Christer, det börjar bli dags att släppa det här nu, du kan åka hem och plocka navelludd eller nåt. Dags att släppa hörnflaggan.

6 comments:

Anonymous said...

här har vi en snubbe som har en dröm. hans dröm är att flyga i rymden. den har han haft sen barnsben och den är så stark att han gladeligen riskerar sitt liv för att få uppleva detta. och han riskerar det med rätt taskiga odds också. här snackar vi kalkylerad risk.

är det inte jävligt egoistiskt av en sån snubbe att skaffa barn?

Fabbe said...

Oj då va seriös vi var här då, ja men jo visst är det så. Kanske lite överdrivet iof. Dom lär va ha diskuterat det ihop, han och hans fru så är dom nöjda så är det lugnt tycker jag. Nu är det ju inte så att han lär komma iväg i alla fall så den diskussionen faller lite:)

Anonymous said...

Mannen är född att vänta. Jag ger mig fan på att han från början var ett sprut på magen som till slut rann in, så att säga.

Fabbe said...

Fredo och Vargakvinnan, han fick tillslut som han ville, ett helvete skjut rakt upp i... rymden, hoppas han är nöjd nu. Det känns lite som att det inte kan bli nåt annat än ett stort antiklimax för honom. Har man väntan i 14 år som han säger måste det bli en backlash - var det inte mer än så här?

Anonymous said...

Men han kom upp i alla fall!

Jo frun och han har säkert diskuterat det, men barnen fick nog inte så mycket att säga till om.

Fabbe said...

ja han gjorde ju det till slut. Men han ska ner också, är inte så säker på att det kommer gå lika bra.