Thursday, October 05, 2006

Its back

Kolla här då vem som är tillbaka. Fem veckors semester går jävligt fort, men nu är dom i alla fall slut och det är dags att stämpla in vardagen igen. Inte fullt ut kanske då det har idats med lite barnafödande and stuff.

Det här kommer bli en blogg om föräldraskapets välsignelser och nackdelar. Jag har nämligen inget intresse att dra in junior här och älta i offentlighetens ljus. Han får vara den han är så det här lär nog bli ett av mycket få inlägg där han figurerar. Jag menar det är ju trots allt min blogg, han får väl starta eget om det ska vara så:)

Annars är det ok med mig faktiskt. Det har väl hänt en del saker i mediabruset som jag skulle kunna blogga om, valet, Zlatans medverkan i landslaget eller ej osv. Men det är redan förbi och strömmen av idiotiska företeelser tar inte slut så det kommer finnas tid och plats för Bastarden att orera.

Föresten, hur skulle det se ut om junior var här och härjade, han är ju faktiskt ingen bastard heller...

4 comments:

Chris said...

barnvänlig som jag är (ehrm) tycker jag att lille ska få kladda på tangentbordet. jag tror att det kunde bli succé!

välkommen tillbaka.

Fabbe said...

spanx. Nah det känns fel, han har liksom inte så mycket att säga til om så jag låter han vara som han är

Anonymous said...

...och är han ett dugg lik vårt tillskott lär han mest spy på tangentbordet. Men det är kanske det "christina" menar med att kladda på tangentbordet? :-)

Fabbe said...

ja anonym, det är en och annan spya kan jag lägga till