Monday, October 16, 2006

Dagens trams

Första veckan avklarad. Gick med bravur, ångesten och ledan kom snabbare än jag trodde faktiskt. Men nu är den här, fan va skönt det känns. Not

Med tanke på vilka jävla pajasar som Reinfeldt utsätt till ministrar känns det faktiskt rätt skönt att jag röstade blankt i valet. Det här känns lite som - ur askan i elden. Från det tröga byråkrat-Sverige till ett mini-USA där man pissar på dom svagaste och gynnar dom rika. Känns bra för framtiden. Med tanke på alla dumma jävla beslut dom tagit hittils lär dom knappast få sitta kvar efter nästa val. Dom lär ryka så det står härliga till.

Det kommer en reveiw på Fearless snart, annars är det inget som händer i veckan förutom min lediga kväll när jag få gå på bio. Den här veckan blir det The Guardian. Mange har inte råd så jag får ta den själv, vilket jag hade fått göra själv ändå, då han ratade den big time.

Fan det var nåt jag tänkte på som jag glömt bort.... Nej, just det ja. Förbannade TV3 att ändra tiden på Prison Break. Jag lackar ur på sånt. Hur fan tror dom att man ska kunna vara upp till 23 när man har småbarn och jobbar, jag kommer ju missa varenda avsnitt. Nu är det hög tid för mig att fixa nåt att spela in på. DVD med hårddisk eller billigast tänktbara video.

No comments: