Wednesday, October 11, 2006

Nya veckan

När jag gick till jobbet i måndags morse kändes det bra, luften var klar, solen var på väg upp, det var frisk ute. Det fanns ett lugn i ghettot, det var vackert helt enkelt, jag kände mig bra. Det kändes även bra när jag kom in till stan och såg alla människor som irrade till sina jobb i full hast, nytvättade med rena fina kläder, alla var redo för dagen. Det var iof mycket folk, jag hade på dom här fem veckorna glömt bort hur mycket folk det är under rusningstrafiken, men det var ok, det kändes familjärt och tryggt. Det var mitt folk, mina trängselkamrater och jag var tillbaka i gänget. Det var skönt att komma till jobbet och se människorna jag i vanliga fall inte gillar eller ens bryr mig om. Dom var glada att se mig och allt var ok...

Nu har det gått tre dagar och jag är spyless.

No comments: