Thursday, July 13, 2006

Led på trasiga leder

Det var väl fan det här, jag och min kropp är inte bästa vännner, så är det, helt klart. Fan många komman där men så är det.

Är det inte den ena leden som jävlas så är det den andra, nu är det nåt skit i vänster höft som spökar. På sätt och vis är det kul, det är ett nytt ställe att ha ont på, men det är väl bara tragikomiskt på nåt sätt. jag har nu haft on i fotleden, knäna, höften, ryggen, nacken, höger axel, armbågen och handlederna. Har man några fler major leder, nja tror fan inte det. Jävligt skönt att man inte är en tusenfoting med alla dom lederna.

Det kan vara så att det är ett resultat av att bära på för mycket packning, men jag tror snarare att det är nåt annat. Jag kanske knuffade fel unge i skolan, det kanske var Damian fanskapet hette, va vet jag. Det jag vet är att det hur som helst är riktigt jävla oskönt.

Det är liksom inte nog med att jag har svårt att muster up the motivation att träna. När jag väl börjat få det aningens rutinartat kommer det en härlig motgång iform av ont i nån led. Är det dålig olja i lederna, ska jag börja köra helsyntet? Ja vet inte, men frustrerande är förnamnet, efternamnet är skitirriterande.

No comments: