Wednesday, August 16, 2006

Extreme home makeover needed.... bad

Ibland ramlar man över nåt man inte ens trodde fanns i fantasin.

Jag fick en länk till en lägenhet i Rosengård igår som var nåt överjävla extremt, frågan är vem det är som bor där och hur i helvete man kan trycka in så mycket skit på en sån liten yta. Man får ett mentalt epelepsianfall bara av att titta på bilderna. Jag har då inte sett nåt mer smaklöst och tacky på bra länge. Det luktar museum, vapensmugglare, trafficking, knarklangare, noveou riche (med reservation för stavningen), juggemaffia, förvirrad överklasskärring, you name it. En sak som är säker god smak och uttrycket less is more har fan i mig aldrig passerat den tröskeln. Men kul är det.

8 comments:

Ullton said...

hahhaah Jag tror jag dör! Tänk om man skulle träffa drömmannen och han bjöd hem en till hans lya... och det skulle vara den där! haha Spöstraff är väl det enda som verkar vettigt i detta fall!

Fabbe said...

visst är den helt extrem på alla sätt och vis, hoppas den inte blir såld på länge så jag kan ha kvar länken

Anonymous said...

hrmm hrmm, ser duktigt fotoskåpat ut det där gör det inte? Även adressen talar för att det är fejk tycker jag.

Anonymous said...

fast kanske inte ändå. jag får nog ändra mig. Ser hur eller hur helt galet ut.

Fabbe said...

tycker du, det är ju en riktig annons så fejk är det nog inte

Nini said...

AAAAhahahaha jag fick länken av Andreas igår och jag dog!!

Var tvungen att titta efter flera ggr och varje ggn hittade jag fler hysteriska saker.

Säger bara.....tigerpälsen!!

Fabbe said...

Visst är den lovely, jag tror dessvärre att den är äkta

Anonymous said...

nej, som sagt så är det nog tyvärr äkta ändå