Tuesday, August 01, 2006

Det colombianska fåret.

Nu får det fanimig vara nog. Nu pallar jag inte en endaste minut till. Om inte någon kan göra mänskligheten en stor fet jävla tjänst och tysta det colombianska fåret en gång för alla vet jag inte vad jag gör. Shakira måste vara det värsta som släppts in i en studio. Det bräks och låter värre än Per Gessle och den senaste låten dom tvångsmatar pöbeln med på radion gör mig tokgalen. Jag kommer dessvärre inte undan heller och jag kan för mitt liv inte fatta att mina jävla jobbarkompisar måste envisas med att ha fucking jävla Rix FM på hela dagarna. Det är inte så att dom spelar den en gång, nej för fan, en gång i timmen snarare. Hon är säkert en hyvens brud som människa och hon är rejält good looking, men musiken hell no. Det tragikomiska är att hon hade sommarens mest irriterande låt för några år sen med. Vad är det med svenska folket och våra usla musikpreferenser. Sommaren lockar fram allsköns skit ur skåpen, Gyllene Tider, Thomas Ledin osv osv. Det är fan så att man nästan och då nästan längtar efter en Amy Diamond låt!!!! Fatta hur långt det gått. Sweet jesus säger jag bara, vilken hemsk synd är det jag gör bot för nu under sommaren, jag vet fan inte men nån gång borde det vara klart.

5 comments:

Matt said...

tjackhora menar du?

Fabbe said...

Fucking hell, du har ju rätt, det funkar fan det med.

AA said...

Men hon är nåt av det sexigaste som visas i tv-rutorna dock, det förlåter lite av skvaligheten. Det jag stör mig mest på i hennes senaste (?) hit är att autotuningen lyser igenom såpass mycket. Det irriterar och retar i mina hörselgångar, vem som än använder sig av det. Det är och förblir så att behöver man autotuna så är man ta mig fan ingen riktig sångare / sångerska. I det här fallet tror jag delvis det används som "effekt" vilket är fruktansvärt.

Men hon är förbaskat sexig. She damn knows how to move, och vill du veta en sak till? Hennes höfter ljuger inte. ;)

Fabbe said...

Ja du kaleghis där har du helt rätt, Shakira avnjutes med bäst i muteläge, eller hon kanske kan få prata vad vet jag. Men sjunga det ska hon fan inte göra.

AA said...

Det viktigaste är att hon rör på sig.