Tuesday, January 02, 2007

Årets första

Innan julhelgen var jag så sjukt stressad att det rök ur öronen på mig. Jag var övertygad om att det skulle slå gnistor om mig men det gick bra faktiskt. Det flöt på smidigt utan några större bekymmer, över förväntan faktiskt. Jag satt och ugglade med frugan och junior i norrland där jag ägnade dagarna åt att hetsäta så mycket godis jag bara kunde. Motion och all form av rörelse var förbjuden. Likt alla andra kommer jag såklart börja träna och sluta med det vita giftet, eller hur...

Jag har räknat att jag haft huvudvärk i 8 dagar av dom nio senaste. Gissa om det känns bra. Nacken är stel som en betongpelare och jag har grymt nedsatt förmåga att vrida på huvudet, snacka om att jag skulle behöva massage...

Annars är det både skönt och oskönt att vara tillbaka på jobbet, skönt med rutiner, oskänt på alla andra sätt. Det känns inte direkt som att jag kommer göra ett jätteinlägg och summera året. Det räcker med att jag blev farsa i September, det toppar allt på alla tänkbara sätt. Nu börjar han dessutom bli intressant också:). Bortsett från det var det inte så mycket av värde som hände. Låter kanske torftigt men så var det faktiskt.

Tänkte ta och sammanfatta mitt filmår och slänga upp min sista recension för 2006, men det får komma senare.

3 comments:

Nini said...

Kan varmt rekommendera min naprapat! Hon är riktigt bra, söt, trevlig och luktar gott =)

Anonymous said...

Va, ska'ru lägga ner kokainet? ;-p

Asså... det låter verkligen inte bra med huvudvärken. Se till att få massage!

God fortsättning vännen

Fabbe said...

Nini, lätt, var finns hon nånstans och vad kostar det. Vi har två snubbar här nere med dom är ju som sagt män och det är inte lika kul:)

Blubeberry Massage är inbokad likaså ett besök hos snubbarna här nere. Nu ska det bli bukt på det här en gång för alla.

Nah inte ska jag sluta med det, ska bara dra ner lite grann på det serru