Tuesday, January 16, 2007

Strålande dag!

Det var ett tag sen nu som jag bloggade lite. Har inte haft nån lust helt enkelt. Varför, ja gissa varför, den förbannade huvud- och nackvärken. Den har på senare tid även kompletterats med yrsel och frossa som grädde på moset, i går var jag så satans däckad. Idag är det som natt och dag, allt är borta och jag mår hur bra som helst. Men nåt är fel och jag har bokat en läkartid nästa vecka. Det här suger all energi och lust från mig så det är därför jag inte orkar blogga som förut, har liksom ingen lust. Men... idag är det en strålande dag och jag mår hur bra som helst så idag är jag tillbaka, hoppas bara det blir längre än en dag bara...

7 comments:

Matt said...

Det kanske är för att du bloggar som du får huvudnackvärk. Så när du håller uppe med bloggandet blir det bra.

Anonymous said...

Härligt att se att du är åter, och att du mår bra idag!

Nini said...

Kunken Nu tycker jag att du ska vara tyst!! Vill du att Fabbe ska sluta blogga eller?!?

Fabbe det går över, gå till läkaren å se till att han fixar så du får gå till en massör/naprapat. It's the shit!! =)

Matt said...

Nä jag tänkte bara att det skulle få honom att blogga mer för att bevisa mig fel.

Nini said...

Ah.

Smart.

Jag ska vara tyst.

=)

Nini said...

SERIÖST!!

Har du helt tappat bort dig, eller?!?!?

Fabbe said...

Seriöst, inte helt men nästan, jag ska förklara.