Wednesday, January 03, 2007

H V D V R K

Det har gått 9 dagar nu, 9 dagar på raken som jag har huvudvärk. Det är inte kul längre, det kan inte vara så här länge till, det måste bli bättre snart. Jag håller på att bli galen nu. Stelheten i nacken är konstant, trots intensiva försök att väcka upp dom tokstela före detta musklerna. Det manipulerades med massage, värmedynor, varm dusch, Tempurkudde, jag hade även en nackkrage ett tag. Inget hjälpte. Det här är ruskigt jobbigt nu.

På fredag ska jag träffa en naprapat som ska få vrida, bryta och bända mig iform, hjälper inte det har jag en massage inbokad om en vecka också. Värst är ändå huvuvärken. Man blir smått galen av att ha konstant ont i huvudet. Det här jävla slavarbetet man sitter på blir inte direkt bättre av konstant smärta.

7 comments:

Matt said...

Naprapater brukar kunna fixa till det mesta. Men du kanske behöver lite rygg/nackträning för att det inte ska komma tillbaka?

Fabbe said...

Ja herregud vad jag behöver tränas, är otränad som en nyfödd. Först smärtlindring sen träning. Först bli fri från det mest akuta

Nini said...

Jag har oxå ont i huvudet idag. Igen. Hade ont i huvudet hela veckan innan jul men sen gick det över. Varför kom den tillbaks för? Jag skickade ju den vidare till dig!! =/

Fabbe said...

Ja men vafan då, tack för den liksom. Jag ska skicka tillbaka den till dig.

Nini said...

Nej snack!!! Nu är den borta, jag vill inte ha tillbaks den! Hör du det! Fått är fått! Ingen bytesrätt, inget öppet-köp, ingen ångergaranti!!

Fabbe said...

Mäh, jag har ju aldrig köpt den, har inget kvitto, du har bara skickat värken och en faktura, jag ska fan i mig ringa Sverker så jag blir av med det här. Bluffmakeri säger jag bara

Nini said...

Fabbe, lycka till med å Sverka din huvudvärk! Haha! :)