Monday, February 06, 2006

Ny vecka nya äventyr

Den här veckans första post kommer hemifrån. Jag är tokförkyld och har inte mycket att göra, det är fan inte kul att bara gå hemma och dra, jag tyckte det förut, men har ändrat mig helt på den punkten faktiskt. Det trodde jag inte. Det har iof inneburit att jag lyckats fixa igång min laptop så den funkar som den ska, vilket inte är helt fel, så nu sitter jag i vardagsrummet, poppar stereo och bloggar med Enzo brevid mig. Ser Darins video på Z, otroligt vilket Michael Jackson komplex den snubben har, soundet, rörelserna.

2 comments:

Anonymous said...

Hörru, maila din adress till piglet_a99@hotmail.com så ska jag uppdatera dig på livet som småbarnsförälder. Tror inte att det intresserar dina andra polare nämvärt:-)

Fabbe said...

yes i will, nu kommer den