Friday, February 24, 2006

Bokrean

Bokrean är ett finurligt fenomen, man luras köpa sekunda utgåvor till ett pris man tror är billigt. Självklart går även jag på det. Men...

I år vann jag. Jag Internetbokreade istället. Jag köpte mina billiga skitutgåvor på Adlibris ännu billigare än vad AK tog, dessutom slapp jag förnedras och trängas med kulturmänniskor och oldtimers och pandabrudar. Några knapptryckningar och sen är det bara vänta några dagar sen hämtar jag lugnt och stilla ut mina nya böcker på den lokala affen.

Alltså, låt pöbeln och dom efterblivna trängas i svettiga trånga varma lokaler så kan vi upplysta njuta i stillhet och lite smått hånle åt deras dumhet:) (Allt i Alexander Bards anda)

4 comments:

Matt said...

Nu får du det att låta som om du inte skulle trivas med att trängas bland pandabrudar.

Fabbe said...

Det är helt korrekt uppfattat, fast dom var bara en gruppering av många, jag skulle inte vilja trängas med pensionärer, karriärister, småbarnsföräldrar, kulturmänniskor och gud vet vad. Poängen är att jag inte tycker om att trängas period.

Anonymous said...

Mannen tycker inte om människor... period ;)
// JoNtE

Fabbe said...

Duuude, huvet på spiken