Thursday, January 05, 2006

Trettondagsafton

Jag sitter här på jobbet nu och bara väntar av tiden, har inget att göra, Det har inte hänt nåt på tre timmar och jag håller på att somna. Vill bara hem och sova, det är tyst och trist här. Fan va meningslöst att jobba en sån här dag. Men så blir det när man var ledig igår.

Gjorde två snabba bilaffärer då som jag fortfarande knappt hunnit registrera. Ett köp av ny bil och försäljning av gammal. Den nya är dessutom en kombi, med automat!!!! Smaka på dom vuxenpoängen. Ja den är även silver för att verkligen cementera pensionärspoängen. Men vafan, vad ska man med en sedan till, helt allvarligt, ok det är snyggt men vansinnigt opraktiskt.

Nej nu när huvudvärken håller på att göra sitt bästa med att förstöra den här kvällen så signar jag ut och undrar va jag ska göra med den sista halvimman.

No comments: