Friday, December 30, 2005

Wrap up

Nu är det bara nån timma kvar på det här året. Tänkte sammafatta mina tankar lite

Det som är positivt är att jag börjat jobba igen, positivt ur den aspekten att jag får mer pengar varje månad, men det är samtidigt fullständigt meningslöst och ett enormt slöseri med min tid. Sen snor det energi så jag inte orkar leva mitt liv till fullo utanför slarvarbetet.

Sen var ju Thailandsresan en riktig höjdare som jag inte återhämtat mig ännu ifrån. Tror inte jag kommer göra det till fullo heller på ett bra tag.

Att gifta sig var vansinnigt mycket större än jag nånsin kunnat tro. Så mycket ballare på alla sätt.

Men sen är det inte så mycket mer faktiskt. Jo jag hade en skitbra MTB-Vättern fram till min punktering.

Dom sämre sakerna vräker jag ju ur mig så ofta jag kan så jag behöver inte sammanfatta dom...

Kan ju vara skönt att avsluta med en positv ton.

Nästa år har jag för avsikt att förbättra mig själv på ett flertal punkter. Inga fasta mål utan bara förbättringar, kan jag genomföra dessa kommer det bli ett mycket bättre år än det här nånsin varit.

Sen vill jag även passa på att önska alla ett riktigt gott nytt år

4 comments:

Anonymous said...

Tack detsamma, min vän!
Allt blir ljusare. Den största resan gör du inom dig själv. Med tydliga mål kanske det blir enklare. Jag önskar dig lycka till. Du är värd ett liv i ljus!

Anonymous said...

God fortsättning på er alla!!!

Matt said...

Gott nytt år!

Fabbe said...

Det samma dudes. Det kommer en uppdatering vad det lider, håller bara på att risa ihop fysiskt, känns som jag har nån infektion i kroppen