Wednesday, January 25, 2006

Anger management

Jag läste att Peter Swartling gått i flera års terapi för att lära sig kontrollera sin ilska.

Det är fan om jag inte tror att jag skulle behöva det med. Jag blir så jävla tokvansinnig på den här bilhandlaren och dennes sätt att klappa mig på huvet och svära sig fri från sina åtaganden. jag ska hävda min rätt och dra fanskapet in i rätten om det så skulle krävas.

... Eller så kanske jag borde lära mig att ta det lugnt istället?

Det värsta är att jag inte kan kontrollera min ilska längre, jag blir skitförbannad snabbare och värre än nånsin. Nån som har några tips?

2 comments:

Anonymous said...

Och det kan ju inte vara klimateriet heller... annars låter det ju rätt likt.

Barn?

// J, http://egodoubler.se

Fabbe said...

Om jag är på smällen, ja för fan, visst är jag det, ha ha ha