Thursday, November 24, 2005

Dagens galla

När man sitter i en kundtjänst så har man två saker att göra, svara i telefonen är det primära, men sen finns det vissa administrativa prylar man kan hålla på med. Men, vafan gör man när det inte finns några kundjävlar som ringer, man har varit för effektiv och inte har nåt pappersarbete att pyssla med?

Surfa i åtta timmar, räkna ner klockan?

Fick ett tips från en polare, vi kallar honom Datamannen, han föreslog att jag skulle Blogga, så vafan, då gör vi det.

Har dessvärre inget att gnälla över utom jobbet den här gången, kanske kommer på nåt skit under dan.

Förslag kanske?

9 comments:

Anonymous said...

Jag tycker du kan kasta skit på bredbandsbolagets hantering av oss tappra själar som de köpte (Bostream).

Tjatat på dem i ett år att jag vill ha åtminstone 2Mbit hem (Ja, jag bor på landet) och de hänvisar att migreringen inte är klar.

Nu var den visst klara .. och då tog de inte höjd i skåpet och satta os alla på på 512kbit platser!!!!!

Frågade om "uppsägning och byte till Telia var enda lösninge" Jajjemensan så supporten.

Tack tjena!!!
Drar faan snart pluggen i protest... eller leachar allt jag kan ;)

AA said...

Den där Datamannen låter som en ståtlig, vis och snygg herre. Den som ändå finge stifta bekantskap med honom!

Matt said...

För att göra alla förvånade Lovebomba något nån gång istället för att kasta skit.

Fabbe said...

Anar jag viss irritation där Mr Montonen;)

Datamannen är en reslig man, påminner om Kaleghis till viss del. Har hört att kvinnorna ska vara nöjda...

Nä lovebomba är inte min bag, jag vill vara bitter, grinig och irriterad, mycke roligare

Matt said...

Tycker det finns alldeles för mycket negativ energi redan. Ett leende gör alla glada.

AA said...

Jag ränner in min kära gamla ådriga kompanjon med ett leende, och gör jorden till ett lite lite bättre ställe att tillbringa en stund på.

Fabbe said...

Du har givetvis rätt men jag tycker det är roligare att vara syrlig än söt. Jag är så söt i mig själv:)

Eller för att illustrera med ett exempel, vem är ballast, Luke eller Darth...

Matt said...

River

Fabbe said...

River????