Thursday, February 22, 2007

Rubriker, alltid dessa rubriker

Sitter här nu, med 20 minuter kvar, har inget att göra och börjar kämpa mot sömnen som väntar runt hörnet. Hittade en blogg jag fastnade vid och fick genast mindervärdeskomplex. Tänk om man kunde skriva så, skriva om intressanta saker istället för att kroniskt upprepa samma gamla gnäll om smärtor, om SL, om jobbet. En snubbe som reflekterar över sin tillvaro och som verkar leva i nuet, även om det vilar ett ganska nostalgiskt skimmer över många inlägg. Det är precis den typen av människor jag imponeras mest över, såna jag ser som förebilder. Det är inte ofta jag stöter på dom, men när man gör det blir man glad samtidigt som blir nedstämd över sin oförmåga att agera. Bloggen jag pratar om är Nederbird.

2 comments:

El said...

Håller med, han är toppen! :)

MEN, du är inte så pjåkig du heller. Så det så!

Fabbe said...

spanx, men man får mindervärdeskomplex när det gäller att uttrycka sig.