Thursday, February 22, 2007

Eftermiddagsbloggande

Nu vet jag, nu vet jag precis, jag är trött, jättetrött. Där har vi det, som jag har letat efter nån ny krämpa, äntligen hittade jag den. Fan om det ändå inte bor en liten hypokondriker i mig trots allt. Jag har egentligen ingen anledning till att vara trött. Sover bra på nätterna och har lagom att göra på dagarna. Hmm mysko det här. Sitter annars på jobbet tittar ut över St Eriksgatan och undrar när snöstormen ska dra bort. Ska det verkligen snöa när det är så här kallt? Jag tycker inte det, jag tycker inte det ska snöa alls, tycker inte om att frysa och ha en massa tjocka kläder på mig. Annars sitter jag här mest och funderar på bokrean, ska jag handla, ska jag handla lite eller mycket. Jag vete fan, men jag kommer knappast springa runt i butikerna och trängas, mitt handlande sker på nätet.
Så det var det, va ska man nu hitta på i två timmar till innan man får gå hem?

No comments: