Sunday, February 04, 2007

Ny vecka, nya problem

Nu är jag tillbaka, nacken tar sig hela tiden, var just och hämtade bettskenan hos tandläkaren, nu ska jag bara få igenom den på sjukvårdsförsäkringen, har ingen större lust att pynta 3000 själv för nåt jag inte bett (muhahaha) om.

Jobbet är det lite spänt på, chefen skicka hem mina två kollegor tidigare i fredags för att dom varit sååå duktiga i veckan. När jag frågade varför dom och inte jag fick jag till svar att jag skulle skärpa mig och att nivån började bli låg, bra chef va? Hade kärringspöket haft en gnutta pedagogisk känsla och ledaregenskaper hade hon inte i praktiken uttrykt sig som att jag gjort ett dåligt jobb utan sagt att en måste stanna tiden ut och att det självklart är min tur nästa gång. Nej det här är patetiskt värre och jag måste ta mig bort härifrån på allvar. Suck alltid är det nåt. Annars då??

5 comments:

Nini said...

Sa hon så?!?

OMG! Jag skulle sprinag och skvallra för personalchefen på en ggn.

Fabbe said...

jo för fan och nu blev det ett möte där hon ifrågasatte ett och annat och hon hade inte som helst förståelse överhuvud taget. Nej här ska jag inte vara kvar, jag kommer heller inte prata med någon annan om det, finns inget att tjäna på det dessvärre.

Nini said...

Ok prata inte, byt! Byt fort!!

Fabbe said...

lätt, har redan börjat sätta bollen i rullning, fick nya pikar igår på ett gruppmöte, det räcker nu, tack så mycket.

Matt said...

vaddå vad sa hon? Skärp dig Fabbe sluta blogga på arbetstid ;)