Monday, June 05, 2006

Trött

Jag har tappat ork och energi, jag brukar vilja företa mig lite saker när jag kommer hem från jobbet, nu orkar jag ingenting. Det är sommar när som helst, jag borde känna en lust och vilja, men alla energi går åt att jobba och betala räkningar. Jag vill cykla men orkar inte, jag vill bygga mina projektede möbler men orkar inte, jag vill måla mina tavlor men orkar inte, jag vill göra mina planerade skulpturer men orkar inte, jag vill ge mig ut och experimentera med kameran men orkar inte. Kort sagt jag orkar inte...

3 comments:

Anonymous said...

Du är nere i en svacka... kanske en semester skulle kunna ge dig orken åter? En lång ledighet där du hinner ladda dina batterier.

Är det dags för semester snart?

Själv ska jag ha semester först veckorna 33 och 34.

Fabbe said...

Semester, tja kanske, men jag kommer inte vara ledig förän i september oktober, självvalt såklart. Men självklart kanske det faktiskt är det det som krävs utan att jag tänkt på det själv. Jag har alltid trott att jag inte behöver semester och att bara sitta hemma på arslet och inget göra är vansinnigt stressande för mig.

Chris said...

svacka var ordet. lugn, utropstecknen kommer åter.

kärlek.