Monday, June 12, 2006

Måndag

Det var ett tag sen nu jag bloggade faktiskt. Jag har inte haft nåt att slänga ur mig känns det som. Tanken från början var att få ur mig sånt jag funderade och irriterade mig på. Nu har jag fått iväg en massa såna tankar, och på sista tiden har det känns som ett måste mer än något roligt. När det blir så är det läge att lägga ner. Sen blev jag lite fartblind och tävlingslysten, ville komma upp på bloggtoppen, av nån anledning, men ibland blir det bara så...

Nu ligger jag hemma på sängen och bara softar och vilar. Jag kom till jobbet och hade världens yrsel, huvudvärk och mådde illa, han vara inne en timma innan jag vände och åkte hem. Nu är läget lite bättre och framförallt är det skönt att bara vara och inte känna stresen från jobbet.

Jag antar att jag faktiskt är utmattad, jag körde på rätt rejält igår, morgonpromenad i en timma, tvättade bilen i värmen, var ute i två timmar med cykeln. Var för sig låter det inte så jobbigt, men lägg till tokvärme, sol, ingen mat, otränad Fabbe och lite vätska så blir det så här. Nu dricker jag bara kopiösa mängder vatten och lyssnar på Mozart.

7 comments:

Chris said...

en liten nattmusik eller rondon?

kärlek.

Fabbe said...

Vet faktiskt inte vad det var, men avkopplande var det.

Matt said...

Kom du in på bloggtoppens topp 10 då? ;)

Fabbe said...

Nej självklart gjorde jag inte det. Men nu är det som det är med det.

Matt said...

Det verkar vara en allmän bloggtorka. Kan ju bero på hettan och vm-effekten. Men man kan ju blogga om hetta och vm.

Fabbe said...

Jag vet inte riktigt vad det är men det känns lite som allt gått i stå, att bara älta samma skit om och om igen känns inte intressant längre

Matt said...

kanske samma med tequila