Monday, March 20, 2006

The Evil Don Enzo

Så här skitsur kan man se ut när nån tönt med kamera är i farten! Grejen är att besten väger dryga tio pannor men spinner bara man pratar med honom. han är så fånig att han inte kan vara ensam utan följer efter en vart man än går. Vatten skall drickas från rinnande kran, finns liksom inga alternat. Helst från kranen i badkaret. Favoritkäk är rökt skinka som han vräker i sig på en halv sekund. Suget efter skinka är på samma nivå som en heroinists sug på heroin. Sova det gör han gärna på mig, helst vid ansiktet där han ligger och trycker. Han spinner så hela sängen vibrerar. han står på byrån i hallen och väntar när man kommer hem och hälsar genom att intensivtvätta mig genom att slicka mig i håret. Samma procedur dras igång när han tycker att jag ska gå upp på morgonen. Han är kort sagt en ganska skum typ som helst sover nära men inte för nära. Då är han som mest nöjd. Han lystrar även till namnet Mr Furry pants.

1 comment:

Anonymous said...

Alltså, jag har aldrig hört maken te coolare katt förrut!