Wednesday, September 16, 2009

Mitt-i-veckan självömkan

Hmmm, var ett tag sen nu. Jag har ett tag nu mässat om förändring hit och förändring dit, har jag gjort slag i saken... nej. Det vore inte jag om jag gjort det. Känslan kvarstår dock och den kittlar hela tiden och lockar. Nu blev jag inte mindre inspirerad heller sen jag såg att lillGösen dragit igång sin maratonblogg. Jag har min rödsivlerfärgade XC i förrådet, hopplöst negligerad i tre års tid. Det är nog dags att se över henne, damma av skorna och dra på sig ett set lycra och börja utforska stigarna i Södertörn.

Fast å andra sidan är det sååå skönt att inget göra också...

Nej fan, inget mer självömkande, lika tråkigt att läsa för alla noll läsare som för mig att skriva och fundera på.

Nu skiter vi det hör för stunden, snart hemgång och sen läge att försöka hitta nånstans online för att kunna kolla Inter - Barca.

1 comment:

Joel R said...

Klart att du ska damma av pärlan! När man inte är igång och rör på sig så är det SÅÅÅ lätt att hitta ursäkter. Jag kom igång med löpningen igen under semestern och nu fattar jag inte varför jag hållt uppe. Bloggen blir en anledning att inte sluta...

Du behöver ju bara ge dig ut på två rundor i veckan. It will be a blast!