Thursday, October 27, 2005

En snabbis

Vafan då, här sitter man och editerar och så låser sig skitservern. Jaha ja, motarbeta mig bara...

Jag hade bara tänkt att säga.

Att det här skitjobbet jag sitter på går ut på att svara på idiotfrågor från idioter som ringer mig. Merparten av alla dessa kloner öppnar sina samtal med "Hej jag har bara en LITEN fråga?" och sen brakar hela skiten loss. Det resulterar i ändlösa förklaringar och mothugg som sköljer över mig tills jag blir numb och tröttnar. Jag drar på lite maktspråk för att visa vem som bestämmer:)

Men vafan innebär en LITEN fråga? Är det nån form av lindring av den utskällning som komma skall? Det är som att säga, "ursäkta jag skall bara våldta/spöa/råna dig LITE" Suck människor är inte kloka...

Men, det finns en sak som räddar dagarna från att implodera, det är när det ringer nån vän liten varelse, med en röst som gör en till en nickande skolpojke igen. Det är ju inte direkt konstigt att telefonsex funkar...

No comments: