Thursday, October 27, 2005

Bankmannen

Yppade just att jag funderade på att haka på bloggandet för en polare, vi kan kalla honom Bankmannen i brist på bättre, även om det egentligen inte typar honom. Han blev förvånad över att jag övervägde en sån ytlig tidstrendig företeelse. Jag måste säga att jag är ganska förvånad själv.

Väldigt irriterande att jobbet stör mig i bloggandet , jag har faktiskt inte tid att sitta och jobba på dagarna nu när jag har annat att göra. Fan också. Måste på lunch snart och rensa skallen. Dom har redan börjat smita iväg här på Grotte AB.

Note to self.

Framtida ämnen:

Vita bilar
Uteliggare
Biltullarna
Clementiner

2 comments:

Anonymous said...

Och Bankmannen är fortfarande konfunderad över denna "turn of events". Men Bankmannen är ändå positivt överraskad över kvaliten på innehållet i bloggen!

Fabbe said...

Kan meddela Bankmannen och andra tittare att det var ett ganska bra drag från mitt håll, är faktiskt nöjd med det