Saturday, June 30, 2007

Sommarlov

I dont know where Im going
But, I sure know where Ive been
Hanging on the promises
In songs of yesterday
An Ive made up my mind,
I aint wasting no more time
But, here I go again
Here I go again

Tho I keep searching for an answer,
I never seem to find what Im looking for
Oh lord, I pray
You give me strength to carry on,
cos I know what it means
To walk along the lonely street of dreams

Där är jag nu i alla fall, ska bli rusktigt skönt med semester och pappaledighet nu. Fyra månader borta från helvetet, kommer kännas makalöst underbart.

Jag är inte alltid närvarande men sällan borta:)

Skön sommar dudes and dudettes

6 comments:

Matt said...

Ja det låter jävligt skönt. Ha en skön semester och en skön pappaledighet.

Anonymous said...

Jag önskar dig också en skön ledighet. Varsnars kan man få tag på dig nu då? Du kan väl skicka ett mail så vi kan diskutera den senaste händelseutvecklingen i Darth Dennis rike.

Anonymous said...

jag önskar dig den skönaste av ledigheter!

Fabbe said...

tack allihop

erkki, jag finns som vanligt på mobilen eller mailen, jag kan läsa jobbmäilen hemifrån.

ps, Darth Dennis har outdone himself nu med sitt härliga industrispionage.

AA said...

Är det här en död blogg numera?

Fabbe said...

nej men jag har ingen lust att skriva nu,