Monday, April 02, 2007

En uppdatering.

Nu var det ett tag sen jag postade. Jag har inte riktigt haft tid måste jag säga, framförallt inte på jobbet, hemma är bara att glömma, där är det full fart hela tiden. Men på jobbet har jag haft för mycket att göra. Sen har jag inte riktigt haft suget av att skriva nåt.

För mig funkade bloggen till en början som en kanal att skriva av mig skit jag gick och tänkte och grubblade på. Nu har jag inte det behovet längre, så jag vete fan va jag ska skriva om...

Granada var iof förbannat bra, vackert och inbjudande. För dom som inte provat canyoning kan jag starkt rekomendera det, satan så ballt att ta sig fram i en ravin med höga berg på var sin sida och med 7 gradigt kristallklart mineralvatten under sig. Att hoppa, kana, klättra och fira sig nerströms var en upplevelse utöver det vanliga. Annars var det det vanliga, hysterisupa och pinsamheter.

Annars har bilen blivit lagad igen, efter andra påkörningen. Så nu får jag hoppas att det inte blir fler verkstadsbesök, har ingen lust att vara utan bil igen, när man väl vant sig är det svårt att vara utan.

1 comment:

Anonymous said...

There is nothing much better than have a good couple of traditional athletic shoes.Asics Tiger Shoes When onitsuka tiger shoes becomes to the best vintage footwear on the market, the onitsuka tiger shoes is the best selection around. This running shoe is almost perfect.Belstaff Mens Bags The performance that onitsuka tiger mini may easily achieve is great and onitsuka tiger rotation 77 one of the most eye-catching and classy shoes out there.language learning software If you are contemplating buying some sneakers, then this shoe deserves to always be first choice to purchase. This is one kind of shoes you are not likely to regret.