Friday, March 09, 2007

Don QuiFabbe och Väderkvarnarna

Förbannade jävla kuk.

Jag skulle ju vara ledig och söka jobb var det tänkt ja. Vad har jag gjort istället, tja det vanliga, städa, diska, tvätta och annat för att inte verkligen ta tag i mina väderkvarnar. Att de ska va så jävla svårt att göra det. Den här gången var det vetskapen om att jag skulle söka "riktiga" kvalificerade jobb som skrämde skiten ur mig och drog fram gamla monster som "inte kan väl jag" och så vidare. Damn it, nu kan jag i alla fall skylla på att de är lunch jag jag inte lär få tag i nån nu, sen är det ju fredageftermiddag då jobbar ju inte höjdarna så nu är det helg.... patetiskt eller hur

3 comments:

Ted Taikon said...

Byt ut "gamla monster" till monster.se så har du säkert snart ett nytt flashigt jobb.

/Ted

Ted Taikon said...
This comment has been removed by the author.
Chris said...

hej baby. det känns bättre efteråt. det kommer verkligen att göra det. sök. gör det. puss.